donderdag 26 april 2012

allotment news



Tuinvriendin en ik hebben vanochtend in weer en wind in de moestuin
geploeterd. We moesten de mini andijvie -en sla plantjes snel in de grond
zetten , anders waren ze weggewaaid!
Er valt nog niks te oogsten, alhoewel de pluksla en de spinazie al heel
ver zijn; nog even geduld....

Gardenfriend and I went to the allotment this morning, it was
very windy! We had to plant the mini lettuce -and andive plants very quick,
otherwise they would have blown away.
Nothing to harvest yet, although the spinach is almost ready to pick.


We konden wel deze heerlijk ruikende narcissen plukken en thuis
in een vaas zetten om een beetje van de lente te genieten.
Jammer dat er geen geur van deze foto's afkomt...

We picked these lovely scented daffodils from our allotment
to enjoy spring in our homes.
It's a shame these pictures are not scented...


5 opmerkingen:

  1. Prachtige narcissen!! Leuk zeg, om met een vriendin een moestuin te onderhouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow dat zijn mooie narcissen! mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn prachtig! En je vaas komt ook gelijk van pas...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me gezellig, dat geploeter in de tuin! Mooie narcissen - geeft niks dat ik ze niet ruik want ik ben er allergisch voor. Zo kan ik ook genieten. ze zijn zo 'wonderful'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie narcissen. Echte bikkels zijn jullie om met zulk weer in de tuin te gaan werken. Echt toewijding!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen