maandag 2 april 2012

fresh air


Zo, ik heb even behoefte aan licht, lucht en iets gezelligs!
We hebben zo'n beetje het hele weekend namelijk het tegenovergestelde
gehad : schemer, stofnesten en bende.
Dat krijg je ervan als je heeeeel lang de schuur niet opruimd en maar blijft
stapelen net zolang tot je fiets er niet meer uit kan.
Na een paar ritten storthoop en kringloop kunnen we na lange tijd weer LOPEN
in onze schuur, wonderbaarlijk!

I need fresh air!
We spent a great part of our weekend cleaning out our shed.
It was about time , everything was so piled up I couldn't even get 
out my bike without being burried under a lot of clutter.
But now after a big clean, we can even WALK around  in the shed,
amazing!

8 opmerkingen:

  1. Ah, herkenkaar! Als het nu lopende project (nieuwe kamer voor Jikke) klaar is, dan wordt onze schuur het volgende project. Kijk er nog niet echt naar uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, beetje te snel..
    Ik wou nog zeggen, dat het zo heerlijk is om dan alles opgeruimd te zien. Geeft zo'n lekker gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Qua goed gevoel kan ik het je zeker aanraden!
    Ik ben nu zelfs bezig om onze kledingkasten uit te mesten en opnieuw in te delen, ik lijk wel een echte huisvrouw :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms kan opruimen en weggooien inderdaad zooooo fijn en nodig zijn!
    Ik zie trouwens inderdaad nu heel de tijd engeltjes in viooltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt mij zeer bekend in de oren! Hier ook overal bende inmiddels, niet aan toe gekomen om de bende op te ruimen door allerlei omstandigheden, futloos, moe, ziek, geen zin enz..
    Ik maak morgen maar weer een nieuwe start, nu nog even niet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig plaatje!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen