donderdag 19 december 2013

Bits of crochet and Christmas







M'n vierkantjes deken begint al aardig op te schieten...
Nog een paar blokken, een mooie rand erom en klaar is tie!
Ook wel weer jammer want het is zo leuk om te doen;
ik gebruik de 'join as you go' methode en dat haakt lekker weg!


My granny square blanket is getting on fine...
Another few blocks ,a nice border around it and it's done!
Which is also a pity really because it's so much fun making;
i'm using the 'join as you go' method and that works really well!










Helemaal niet gek 's avonds op de bank met zo'n leuk 
haakwerk, lekker warm ook nog ...

Not bad at all; in the evening on the sofa with
some nice crochet, cosy and warm too...






31 opmerkingen:

  1. Dear Mirjam
    Your blanket is looking lovely - congratulations! I like your decorations too. I am sure you will have another project to start in 2014!
    Have a Happy Christmas
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love your simple decorations and your cosy blanket!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat wordt ie mooi!! Mooie kleuren ook!
    Gezellig kersthuis :-)
    Op het blog van Knutsels van Jolanda start in januari een chrocet along met het haken van een deken. De deken bestaat uit allerlei verschillende haaksteken. En iedere week komt er op haar blog een nieuw stukje van het patroon. Misschien leuk om mee te doen? Ik doe iig mee. Heb wel weer zin om een deken te haken en nieuwe steken te leren.
    Fijn weekend!!
    Liefs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww gaaf zeg ♥ je hebt het gezellig die krans met al die kleine paddestoelen is ook VET♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er allemaal gezellig en warm uit.
    Het is nu al een ontzettende mooie dekken. Fijn als je kunt haken.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren!! En zo'n groot stuk al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie deken!!en wat. Leuk die paddenstoeltjes in de krans,heb ik hier ook gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wou dat ik dat kon zeggen : Dat haakt zo lekker weg :-) Mooi gemaakt hoor, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow prachtige deken meis! Staat echt geweldig!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Warmte en kleur ik hou ervan mooooi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en mooi is ie ! gek hey, ik heb dat ook, je haakt je een slag in de rondte ... want je wil het af hebben en als het dan af is is dat ook weer jammer....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh the toadstools on the wreath ... too cute and your blanket is so pretty ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Hij wordt heel gaaf!!!
    Maar hé....als hij klaar is ga je toch gewoon weer één maken...dan met blauw/groen ofzo :o)

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You are more than welcome Jooles, thanks! Mirjamxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow! goeie deken zeg!!!
    Dat 'join-as-you-go' moet ik toch ook maar eens proberen. Ik zie altijd zo op tegen het aan elkaar naaien van al die 4kantjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dus ook...;-) Dit is zeker een aanrader; goeie uitleg bij Attic 24!

      Verwijderen
  16. Is ie nog niet af? Ik vind hem nu al fantastisch hoor!! ;-)
    Knus hoor, bij jullie!
    Geniet er van! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The blanket is looking terrific and so is your lovely home.
    Hugs,
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jouw deken laat zien dat eenvoud zo mooi kan zijn!!!! En lekker warm ook nog!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk zo'n lekker warm en mooie deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij ziet er nu al klaar uit. Wat een mooie kleurencombinatie. Ziet er ook heel lekker garen uit.
    Foto nummer 1 kan zo uit een tijdschrift komen, echt supergezellig.

    Ik ben ook fan van Attic 24, daar verschijnen heerlijke zaken.

    Fijn weekend en prettige feestdagen,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het garen is Stylcraft special, da's inderdaad heerlijk zacht spul!

      Verwijderen
  21. Wat een fantastische plaid ben je aan het maken ség !
    Mooie kleuren samen zo, haak je direct de vierkantjes aan elkaar dan ?
    Zit er een kleurenpatroon in of zie je op dat moment wel, wat je waar aan maakt?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, al hakend maak je ze meteen aan de vorige vast.
      Ik bekijk per vierkantje welke kleur ik mooi vind.... Go with the flow ....;-)

      Verwijderen
  22. hihi, vergeet ik gewoon nog te zeggen, hoe een mooie kerstversiering ik zie staan, hangen,..
    was zo weg van je plaid :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love the bowl of bulbs, I always mean to do this every year nad never do. Well done with the blanket it's beautiful.
    Briony
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schoon kleedje! Mijn vingers jeuken, ik wil ook haken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahaha hoe leuk, je kan je lekker helemaal in je eigen haakwerk wikkelen terwijl je er nog aan bezig bent! Prachtige kleurtjes héééé!! Hele fijne kerstdagen meid! x

    BeantwoordenVerwijderen